Reacties namen trekken
"drawnames is echt een leuk en handig systeem om namen te trekken."
"Was de eerste keer dat we drawnames gebruikten, maar volgend jaar gebeurd dat zeker weer!"
"Werkt super goed! Handig dat je per persoon mensen kan uitsluiten en dat wie er vorig jaar gekozen werd ook zichtbaar is."
"Heel tof heel leuk. Aanrader en word ook aanbevolen aan vrienden en familie"
"Heel leuk en makkelijk. Ik heb zo 2 trekkingen georganiseerd"
"Niets! Was voor het eerst dat we dit zo deden en iedereen vond het geweldig en heel duidelijk!"
"We vonden het allemaal een zeer fijne ervaring; De collega's waren er dol op."
"Ik gebruik ook de app van drawnames en ik vind deze supergemakkelijk in gebruik!"
"Alles is super goed gegaan, bedankt dat drawnames bestaat ๐ T is super handig vooral omdat je de groep samen hetzelfde berichtje kan versturen met info, ik maak daar volgend jaar zeker terug gebruik van ๐๐๐ผ Groetjes Vera"
"Heel leuke manier om een geschenkje te mogen geven aan iemand. Zo zijn we beiden verrast met wie voor wie mag kiezen"
"Alles is zo vanzelfsprekend en gemakkelijk verlopen! Volgend jaar gaan we zeker weer op deze manier onze namen trekken voor kerst!"
"Ik vind het een keitoffe site, ideaal om in deze tijden toch de namen te trekken voor de kerstcadeaus! Tot volgend jaar!"
"Zeer leuke en handige tool om namen te trekken. Zeer praktisch dat de lijstje zijn gekopeld aan de site zo heb je in een keer een duidelijk overzicht. Voor ons gezin een echte plus aangezien iedereen druk aan het werk is tijdens de kerstperiode."
"Ik vond het een zeer gemakkelijke site. Heel gebruiksvriendelijk. Eens iedereen heeft geaccepteerd krijg je heel snel je naam. Deze site gebruiken we zeker nog eens."
"Voor ons heeft het perfect gewerkt. Het was dan ook de eerste keer. Vermits we ondertussen wat verder van elkaar wonen, bleek dit de ideale oplossing. Lachende gezichten alom op onze kadootjes-dag. Tot volgend jaar."
"Hele fijne manier om namen te trekken. De momenten dat je met zijn allen samen zijn is al zo schaars. Heb dit jaar ingesteld dat ze de persoon van vorig jaar niet konden trekken. Alles verliep perfect. Super."
"Geen handig idee, enkel een waardering vanwege de gebruikers. Zij waren zeer tevreden over dit systeem van namen trekken. Bedankt!"
"Ik vond het een ideale oplossing om namen te trekken. Gezien we allemaal een druk leven hebben en dat er nog weinig kans was om iedereen samen te krijgen."
"Wij hebben een super gezellige kerstavond gehad samen met de hulp van drawnames... het pakjes open doen moment was zalig๐๐๐ค๐"
"Eigenlijk heb ik geen nieuw idee. Ik wil jullie gewoon graag zeggen dat ik drawnames fantastisch vind. Ik merkte op dat er veel meer mogelijkheden zijn tegenover vorig jaar. Echt de max! ๐ Dank je!"
Wil je ook gratis namen trekken? Start met namen trekken.